poniedziałek, 17 października 2011

Zawody ;)

Jak obiecałam wstawiam zdjęcia z zawodów. Pogoda naszczęście się udała. Świeciło słońce, było hmhhh całkiem ciepło... Niestety zaczęłam zaplatać koreczki ale nie skończyłam bo było bardzo mało czasu. Trzeba więc było je rozpleść i skończyło się na warkoczu z grzywy (takim skromniutkim). :) No jestem z siebie zadowolona tak w 50%/ 55% bo przejechałam cały parkur z wyjątkiem ostatniej przeszkody (nieposłuszeństwo) i wyleciałam z rozgrywki (eliminacja). Ale i tak jestem bardzo zadowolona z Czeka. Na zawody wiosenne też go biorę! :) Super skacze. Najbardziej obawiałam się murku bo na jazdach nam nie wychodził ale na zawodach przeskoczył go perfekcyjnie! :) Najgorsza była 4 przeszkoda. Było to coś w stylu oksera tylko że drągi leżały na oponach i były dość od siebie oddalone. Przy tej właśnie przeszkodzie miałam dwa nieposłuszeństwa. :( Jula ukończyła przejazd z (chyba) siedemnastoma punktami karnymi. Mam fajowe floo. :p No to tyle... Zapisałysmy się na Piknik Niepodległości ale o tym innym razem. ;p To teraz pora na foto:

Na tej przeszkodzie miałam dwa nieposłuszeństwa. :/

A tu jadę szereg z uśmiechem na twarzy :p
A tu wzorowo pokonany murek (którego najbardziej się obawiałam)

I dekoracja. Heh... ale ja słodko wyglądam z tym powiewającym floo. :p

Na koniec dodam że zdjęcia w czarnej ramce zostały wykonane przez Sarę Cz. za co jej bardzo dziękuję! :)
Liczę na komentarze do moich głupich min (zawsze takie robię jak skaczę przez przeszkody).
Hej!!!

11 komentarzy:

  1. nmzc :D
    Czek spisał się fajniee, ty też :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Łał masz extra zdjęcia ze skoków! Bardzo ładne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetne ;) Fajny kolor floo, taki... wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na howrse jako Rikaela a ty?

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra fotki, kurde, sam bym tak chciał, ael na to to trzeba szmalu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty super jeździsz, sliczny konik. I w ogóle fajowy blog.:D Jesli chcesz wpadnij do mnie, zapraszam.:D
    Milady99
    schleich-dream.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, u mnie nowa notka, chyba Cie zasupie tymi komentmi.XD. A ja będziesz na blogu to wcisnij F5, bo nie wiem czy zapierwszym razem wpis sie ukaże, warto zawsze odswiezyć.:)
    Molady99 http://schleich-dream.bloog.pl
    Pozdrwiam.:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za koma, nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.:D Ja również uwielbiam haflingery i dzięki, że przeczytałać całą notke. Jestem Ci bardzo wdzięczna. :*:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie skaczesz, a ten Czek ma chyba w sobie coś z Araba, prawda ? Bo mi się wydaje, że ma taki Arabski łebek ^^. Gratuluję floo !
    Też chciałabym tak skakać, może kiedyś się nauczę (na dzień dzisiejszy skaczę 30 cm >.<).

    A co do wpisu na moim blogu, to tak, pomyliłam się co do tego napierśnika, ale to dlatego, że myślałam cały czas o wytoku dla TWH. Wiem co to jest wytok (na szczęście ^^).
    A łaty szetlandki są tego samego koloru co łaty klaczy Mai, musisz spróbować jeszczę raz. Podpowiem, że brakuje czegoś białego...

    Loool, ale się rozpisałam xD.
    Pozdro =***

    OdpowiedzUsuń
  10. wSPANIAŁE ZDIECIA I WSPANIAŁE ZAWODY SZKODA ŻE CZEKE SIE WACZAŁ PSZED PSZESZKODAMI

    schleich1.blogspot.com

    uwaga jesli ktoś jest zaiteresowany konkursem zapraszam!schleich1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesli jest ktoś zaiteresowany konkursem zapraszam!
    schleich1.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń