sobota, 8 października 2011

Brak internetu ale notka jest :p

Ach ten internet. :/ Sory że notka z opóźnieniem ale zdjęć nie mogłam dodać bo w domu mam remont i w ogóle masakra... Wczoraj jeździłam na cudownej klaczy Rumbie ale tak lał deszcz i było tak zimno że nawet moja peleryna i polar przemokły! Dużo skakaliśmy. Najbardziej podobały mi się skoki bez wodzy z rękami rozłożonymi na boki (nie wiem jak to ująć :p). było super.
Ale przejdźmy do zaległych zdjęć.
Z parady koni w Barwałdzie:
A teraz zdjęcia...UWAGA... Mojej roboty...CROSSU!!! :) Taaaddaaammm!!!!

Do zawodów został równiutki tydzień. :) Startuję na Czeku. Oto zdjęcia z jazdy na nim. :p


Niestety miał zły humor i hmmm... sami zobaczcie jak mi na szeregu wychamował. :/
Mam nadzieję że na zawodach tak nie zrobi. :( Jula startuje na Wolcie, trzymajcie za nas kciuki.
Na koniec jeszcze moja sweet fotka z Julą. Ja trzymam Sokoła a Jula Arkadię (jej nowa miłość :p).


Kolejny post pewnie po zawodach... Zrobiłam fajny wytok. I w ogóle mam pełno fajnych rzeczy ale nie mam kiedy ich umieścić na blogu. :( OK. Komentujcie i życzcie powodzenia. Hej! :)

7 komentarzy:

  1. Dzięki ^^
    A ten koń był malowany farbą półmatową, ale na zdjęciach się błyszczy przez słońce...
    Fajny cross ! xD
    Pozdrawiam =*

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ten twój tor crossowy ;] a i powodzenia na zawodach =D A tak przy okazji fajne zdjęcie na nagłówku i świetnie przemalowany koń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MASZ ŚWIETNY BLOG!Masz fajne zdiecia z Parady koni w Barwałdzie. Ty i Czeku wyglodacie razem pieknie! ŻYCZE POWODZENIA NA ZAWODACH!A CROSSU JST FAJOWSKI!!! MIAŁAŚ ŚWIETNY POMYSŁ Z TYMI PSZESZKODAMI !!!
    pozdrawia
    schleich1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER CROSS! PORZYCZE NA MOJEGO BLOCZKA ZDIECIA CROSS NAPISZE ŻE TO TWOJE ! TAK MI SIE PODOBA TEN CROSS! JESZCZE RAZ POWODZENIA NA ZAWODACH!

    schleich1.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przeszkody crossowe :) Życzę powodzenia na zawodach :) Niestety nie mogę przyjechać zobaczyć, bo mam jazdę. Ale liczę na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O moja bluza :D ;P
    I moje karo-siwe cudeńko <3 :*
    A na dwóch zdjęciach zadek Newi :D
    Już jutro zawody... Brrr !!!
    A cross jest supcio !!!
    Sama chciałabym taki skakać ale niestety u nas nie ma takich fajnych ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak po zawodach?? Czek się dobrze spisał?? :)

    OdpowiedzUsuń