sobota, 24 marca 2012

Breyer, dodatki i wiosenne zawody :)

Witam kochani! :)
Ech jak zwykle długo nie pisałam i jak zwykle dużo się tego nazbierało... No ale zacznijmy od początku.
No więc zapisałam się na zawody (skoki do 60cm) w Tabunie. Odbędą się one 22 kwietnia. Zapisałam się na Czeka i mam już za sobą pierwszy trening na nim. Mam nawet parę kiepskich zdjęć. :p

Zapisałam się też na wakacje na III turnus do Kurozwęk. :) Już nie mogę się doczekać.

Ostatnio miałam takiego lenia... I w ogóle czasu mi brakuje... No, ale udało mi się coś wydziergać ostatnio. :p
  Jest to żółty zestaw (derka, kantar i uwiąz) dla mojego ukochanego Haflingera. Derka zapinana jest na rzepę. Ładnie w nim wygląda.

No to teraz pora na finał notki. Kilka dni temu prosto z Wielkiej Brytanii przybył do mnie Breyer Hickstead!!! :) Jest niesamowity! Uwielbiam go. To jak na razie mój pierwszy Breyer ale już wypatruję kolejnej perełki w której się zakocham. :p
PLUSY:
* Pięknie malowany
* Śliczne oczy
* Cała postawa i rzeźba

MINUSY
* Nie wyrzeźbiona grzywka
* Niedokładnie wyrzeźbiona grzywa 

Za całokształt wielki plus. :)

WYMIARY
wysokość w kłębie ok 17,5 cm
wysokość do czubków uszu ok 24,5 cm

Oczywiście mam masę zdjęć...
Jak rozpakowywałam. :p 
I już po rozpakowaniu... ;)
Na tym zdjęci widać niewyrzeźbioną grzywkę
No i porównanie ze schleichem. 
Ogier hanowerski przy Hicksteadzie to źrebaczek. :p
Ma bardzo ładną derkę. I oczywiście już ma do kompletu kantarek (podszyty futerkiem).
To mój mistrz. Jak już inni zauważyli dużo łatwiej się robi dodatki do breyerów. Mam tu jeszcze takie małe porównanie. :p


No i jak zwykle mało napisałam a dużo zdjęć... No to może jeszcze wypada się pochwalić najnowszymi rysunkami. 

No to tyle. :) Muszę uzupełnić swoje fundusze i zbierać tym razem albo na nowości schleich albo polować na wycofane modele. :) 
W podstronie ze zdjęciami schleich pojawiły się najnowsze. Zapraszam do komentowania. 
Hej!

21 komentarzy:

  1. Będe trzymała kciuki za cb na zawodach. ;-)
    Hickstead jest świetny. Niestety, ta grzywka też pzypomina mi gluta. :-/ Widzę, że derka made in Breyer jest. Ogółem konisko jak widać ma mocno rzeźbiony pysk ze wszytskimi detalami. Widzę też delikatne jabłka na szyi. Ło, widzę, że na twoich zdjęciach można wyciagnąć wiele wniosków. Gratuluję tego Breyera! :-**
    Najbardziej podoba mi się pierwszy rysunek. ;-)
    Pozdrawiam!
    Ps. U mnie za jakąś chwilę podobno ma pojawić sie jakaś notak czy cos...;-)
    Pozdrawiam! :-**

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekuś jest piękny ! :* Trzymam kciuki za was !
    Breyer jest cudowny ! Może i ma dziwną grzywkę, ale ogólnie tego aż tak nie widać i tak jest piękny ! A kantar tak pasuje do derki że masakra ! Cudeńka ! *.*
    Pierwszy rysunek jest najlepszy - ta mina przerażonego konika rozwala ! Ale pozostałe też świetne !
    Pozdrawiam :*
    PS u mnie wieczorem nn (niedziela).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny breyer ! Ma taki fajny kantar ... bardzo ładne rysunki, najbardziej podoba mi się ten drugi . Trzymam kciuki abyś wygrała tek konkurs !

    Zapraszam na bloga :http://ferfa515.blogspot.com/
    NOWA NOTKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Czek jest ślicznym koniem. Życzę powodzenia na zawodach :-). Figurka Hicksteda bardzo ładna, tylko ta grzywka faktycznie niespecjalnie im wyszła. Pięknie rysujesz. Zapraszam na mojego bloga - nowy wpis.
    Pozdrawiam!
    Koniara
    blog: mojakolekcjakonischleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie kupiłaś Breyer?? Odpowiedz w e-mailu ania@dlk24.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szczęścia na zawodach. Ja jeszcze nie jeżdżę, aż tak dobrze żeby startować, ale u mnie będą w czerwcu więc może jeszcze się załapie ;) Gdybym ja umiała robić takie boskie derki i kantarki...marzenia...Hickstead był zawsze moim ulubieńcem w skokach. Fajnie mieć jego figurkę ;) Rysujesz świetnie. Ale jak patrzyłam to Twoich galerii z rysunkami zauważyłam, że często rysujesz za małą głowę i za długi tułów. Ale portrety rysujesz boskie ;) A Czeko jest pięknym konikiem. Powiedz mu, że mimo, że go nie znam to go pozdrawiam ;)

    Zapraszam na www.yelly282.bloog.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny koń, ale jaki gigantyczny... a tak co do tego zestawu dla haflingera, to bosko ci wyszedł. ja też bym taki chciała, bo mam figurkę tego haflingera! i rysunki też cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne derki ♥ Jak prawdziwe. Hickeada zazdroszczę ma piękne jabłuszka choć ja bym nie ścierpiała te grzywki. ale to w końcu stary mold więc można go rozumieć :) Rysunki też śliczne . Najlepszy ten drugi.

    U mnie nowy wpis, zapraszam. cytran.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. extra blog a i gdzie kupujesz te konie i wyposażenie
    ..........wejdź na mój blog
    mój blog to;
    http://wikiijejkoniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ;D Super zestaw dla haflinger, rzeczywiście ta derka mu pasuje ;) Breyer jest cudowny, rok temu jak byłam w Budapeszcie też były jakieś breyery w sklepie, za bardzo się nie znałam, ale jeden, galopujący chyba wpadł mi w oko :P Rzeczywiście szkoda, że nie ma wyrzeźbionej grzywy za bardzo, ale i tak masz się czym chwalić :] Świetny kantar mu zrobiłaś, bardzo pasuje do tej ładnej derki ;] A Twoje najnowsze rysunki są śliczne!!! Naprawdę bardzo mi się podobają, różnią się od poprzednich niewiarygodnie, bo rysunki wychodzą ci coraz lepiej, te wyglądają jak prawdziwe! O.o Pozdrawiam
    [werodaktyl.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  11. Derka jest bajeczna!

    a ja właśnie nabyłam Lusitano taniej trohe:

    http://dobrodziecka.pl/sklep/Schleich-13666-kon-rasy-lusitano/prod_6261.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twój blog! Bardzo chetnie czytam kolejne notki :D Ten koń jest śliczny. Powodzenia w zawodach!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hickstead przepiękny. Do tej pory podchodziłam sceptycznie do Breyer'ów, ale chyba czas się do nich przekonać. Powodzenia na zawodach.


    http://namalowany-sims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Horror!!! Mogłabyś dodać trochę gifów !!! Straaasznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny Breyer! ;* Mam 250 EURO z komunii i 3000 tys. poluje na Breyery! Buahahaha! :D Nie no, życzę powodzenia, rysunki przepiękne jak Breyer. PS. Zbieram schleich. <3 Ale jak będę się przeprowadzała, a przeprowadzam się w lipcu, to będę miała takie wielkie półki i se tam postawie Breyery i Schleiche. :) Pozdrowionka, Gin. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam hicksteada i jest to mój 1 breyer ale tak samo jak ty szukam kolejnego;)...pozdrawiam...Jagoda♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem ze juz stary wpis ale ten konik jest pikny i super ze dali go z derką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 56 year-old Speech Pathologist Taddeusz Shadfourth, hailing from Erin enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Hunting. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Maserati Tipo 61. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń