niedziela, 17 kwietnia 2011

2 zawody-skoki

Dzisiaj była druga część zawodów- skoki. Zacznę od tego że od wodzy mam całe palce mocno poobdzierane ale to nic. Niestety miałam 3 nieposłuszeństwa na parkurze i tym sposobem zostałam na końcu szrym końcu zawodników...Ale zato Cezarkowi poszło moim zdaniem bardzo dobrze bo miała tylko 4 punkty karne za nieposłuszeństwo i jeden za przekroczenie czasu. Kolejne zawody na jesień. Nie przejmuję się kiepskim wynikiem bo przecież to pierwsze zawody... A oto twórcze zdjęcie mojego ślicznego floo.:)

Zdjęcia dodam jak będę miała więcej czasu.
Nie mam narazie nic ciekawego do pisania. Planuję wybrać się do Mikiego po źrebaczka falabellę. Jest tak uroczy...:p OK. Na dzisiaj to wszystko. Hej!

6 komentarzy:

  1. filc na derki kupuje w empiku xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A które miejsce zajełaś

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety i w ujeżdżeniu i w skokach byłam zdyskfalifikowana. :( Ale w skokach i tak jestem z Apolla zadowolona. Na zawody jesienne biorę innego konia bo Apollo się denerwuje i nie da się nad nim zapanować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń