niedziela, 13 stycznia 2013

Jak już odchodzić to w dobrym stylu!

Witam was w nowym roku! :)
Taaaakkkk... Nareszcie przypomniałam sobie że mam bloga. Trochę to przykre, że mój entuzjazm i zapał tak szybko się wypaliły... Chociaż nie, przecież to już 3 rok tego bloga. :)
Mam wrażenie, że i tak nikt nie tęsknił. :p Ale to nic.

Tak więc jestem i piszę.
W sumie to nic ciekawego się nie działo. Ferie w Krakowie tak szybko nadeszły a ja dopiero się skapnęłam, że już dawno po wakacjach...
Remont w moim domu zakończył się sukcesem i mam piękny pokój obłożony od góry do dołu schleich'ami.

Jak zwykle co piątek jeżdżę w Tabunie (Apolko na komendę "serwus" daje nogę-i czasami kopie, ale to szczegół).

Jak sami widzicie wszystko tak jak zwykle. Nareszcie nadszedł ostatni rok porażki pod tytułem gimnazjum.
Walcząc z lenistwem staram się by odejść w dobrym stylu.

Ach, mam też nowe hobby (od 3 września) pt. manga i anime. Pewnie teraz większość przewraca oczami i wzdycha. Ale stało się i strasznie mnie to wciągnęło. Najbardziej podziwiam sam pomysł na połączenie talentu pisarskiego i malarskiego... No ale nie martwcie się to całkiem inna bajka i nie wpłynie to w żadnym stopniu na bloga (tak myślę :p).

O! Jakiś czas temu zrobiłam niezły (patrz- wypasiony) prezenter dla Hicksteada. I co wy na to wspaniałe połączenie szyku i nowoczesności? :p




No i oczywiście pochwalę wam się moim wspaniałym miejscem na kolekcję w wyremontowanym pokoju. :)
Witrynka pochodzi ze znanego sklepu IKEA i została wykonana z miękkiego drewna brzozowego pomalowanego na szlachetną biel. <--- i jak sprzeda się? :p

W tle widać floo z zawodów. 



A dla tych które się nie zmieściły znalazłam miejsce na szafce obok. :)



Prezentują się pięknie i się nie kurzą! 

Na koniec wstawiam jeden z nowszych szkiców.

I to by było na tyle. Teraz przystąpię do zmiany wyglądu bloga. 
Mam nadzieję że nie zanudziłam was na śmierć i post się spodoba.
Miłego dnia i udanych ferii! :*

P.S. Ze względu na lenistwo i kupę nauki na blogu posty będą pojawiać się od święta.

14 komentarzy:

  1. Wiesz, że ja myślałam, że już nigdy nie wrócisz ? o.O Ale się cieszę, że jesteś :D Tylko pisz często, proooszę ;p
    Nagłówek jest cudowny *-*

    Heh, też kończę gimnazjum i walczę z sobą, żeby jak najlepsze oceny były :3 Muszą mnie dobrze pamiętać xd Szczęścia ci życzę...

    Prezenter fajny, świetny cienki łańcuszek, skąd go masz ? ;p

    No, no, no, fajny pokoik. Mi się strasznie figurki kurzą, musze co 2 tygodnie z mopem po półkach biegać XD

    Pozdrawiam :*
    Haniusia z hamada.bloog.pl i flyingbutter.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tęskiłam! xD Tak sobie dzisiaj myśle, szkoda że już nie piszesz..a wejde sobie poczytać stare posty,a tutaj surprise nowy wygląd i post :D www.schleich-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też na ciebie czekałam. Miałam nadzieję, że nas nie opuścisz.

    Gratuluje nowej szafeczki ;) Moja kolekcja jest taka, że i do szafy nie wyjedzie, w związku z tym mam duży problem z jej przetrzymywaniem.

    A prezenterek światny - jak zwykle. Tylko czy ten łańcuszek nie powinien być pod spodem pyska?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kantar i ten rysunek. Mam nadzieje że dodaszc tą obiecaną instrukcję na uwiąz :D

    PS Zapraszam do mnie schleichs-konie-i-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten szkic! A na te półki na których trzymasz konie nawet nie mogę znaleźć słów...zachwytu oczywiście^^ Właśnie mam pytanie czy będziesz w najbliższym czasie organizować jakieś konkursy? A jak nie to może podasz mi nazwę bloga na którym jest lub będzie zapowiadany jakiś konkurs? Mój blog: papati konie.Blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ANIME!!! ANIME!!! MANGA!!! MANGA!! ANIM...Dość, spoookojnie. xD
    Też wielbię i kocham!! Jakie oglądasz i czytasz? Napisz mi na priv na forum schleich!! Pliiissss!! xD (spokojnie, spokojnie)
    Hicek dostał śliczny kanterek. ;-) Ładnie wykonany.
    noo, a wgl ciekawa szafka. Swietnie zachwalona, chyba jestem gotowa kupić. xD =P
    Długo cie nie było, ale cóż, najważniejsze, ze jesteś znowu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mojego bloga
    http://schleichaleksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna prezenterka, a rysunek jeszcze lepszy!
    Pozdrawiam :>
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za strasznie miły komentarz na blogu. A wiesz, że to Ty byłaś moim autorytetem jak zaczynałam to wszystko? Na prawdę, wzorowałam się na Tobie i marzyłam, żeby byś taka jak Ty (przynajmniej po tym, co pokazywałaś na blogu)
    Więc mogę tylko podziękować i powiedzieć, że ze zniecierpliwieniem czekam na następną notkę :3
    Pozdrawiam
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się, czy co jutro napiszesz na swoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde świetny blog, tylko szkoda że już nie piszesz notek, bardzo sa ciekawe!
    Pozdrawiam!


    ~~pinki♦

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że już nie piszesz. Zbierasz dalej schleich? Bo jeśli nie, to niektóre z chęcią odkupię. Gdybyś była zainteresowana, to pisz do maliaorca na forum schleich.czo.

    OdpowiedzUsuń
  13. hej. fajny blog i super akcesoria ^^ zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, manga i anime? A jakie polecasz? Ja uwielbiam takie jak Kuroshitsuji czy Fullmetal Alchemist. Ładna kolekcja. Pozdrawiam
    Pony97

    OdpowiedzUsuń