niedziela, 8 stycznia 2012

Błoto... dodatki...rysunek :p

Styczeń... A gdzie śnieg! Nie wiem jak u was ale u mnie jest JEDNO WIELKIE BŁOTO!!! Chciałam zrobić ładne zdjęcia z białym puchem na nagłówek i co? Błoto... A śniegu nima. :/ Zdjęcia zrobiłam i nawet kilka fajnie wyszło ale reszta... Moje biedne schleich były po tej sesji całe z błota... Ja z resztą też... No ale nie będę już narzekać, w końcu kiedyś spadnie ten śnieg...
Przejdźmy do rzeczy. Jak już pewnie wiecie zarejestrowałam się na forum schleich jako Helusia. :p Będę się teraz udzielać w dyskusjach... :p Miałam zamawiać tego oto breyera   http://www.ebay.pl/itm/Br...=item4cf81bba56 i go potem przemalować i w ogóle... Ale bardzo nakręciłam się na wycofane modele schleich (czytając forum...). I tym oto sposobem breyer odkładam na dalszy plan. Mam tyle rzeczy jakie chcę kupić ale kasy brak! :( A dzień dziecka dopiero 1 czerwca... No nic. :)
Czekam na coś ale nie napiszę na razie na co... Ale jeśli dojdzie to napiszę. :p
Jak już może niektórzy zauważyli zrobiłam 2 podstrony (Pod nagłówkiem). Pełnią funkcję galerii w związku z czym blog pełniący funkcję podstrony został usunięty. Apeluję o komentarze. :p
A przechodząc do dodatków to dawno nie wstawiałam zdjęć. No to teraz wstawię.
1. Zestaw do lonżowania (kantar, wypinacze, czaprak, pas). Natchnęło mnie pewnego wieczoru.
Zdjęcia słabej jakości ale światło miałam słabe...

Nie mam niestety zdjęcia jak prezentuje się na koniu bo światło mam za słabe... 
Wypinacze są regulowane. Idealnie się sprawdzają. :) Wszystko zszyłam czerwoną nitką bo podoba mi się ten kontrast między czarnym a czerwonym. 
Jutro zaczynam robić zestaw woltyżerski. :)
2. Piękny niebieski kantarek podszywany futerkiem  z uwiązem.
(znowu kontrast). :)


 Wszystkie zapinki, kółeczka, itp. robiłam sama. 
 I derka. Uwielbiam ją! Nic bym w niej chyba nie zmieniła... (ale skromność).



A na koniec zdjęcie rysunku mojego autorstwa. Na konkurs pt. "Mój Kraków".
Wzorowany na tym zdjęciu:

Ulepiłam kolejnego konia z gliny. Jest to tym razem klacz, kara, skacząca przez przeszkodę. Jednak zdjęcia wstawię dopiero po zrobieniu do niej przeszkody... :p
OK. Na dzisiaj to tyle. Dziękuję za komentarze. Pod ostatnią notką zebrało się ich AŻ 13! Oby tak dalej. Dziękuję i Pozdrawiam!!!
P.S. Zdjęcia z sesji wstawię w najbliższym czasie. 
-------------------------------------------------------------------------------------

15 komentarzy:

  1. Rysunek wyszedł ci ślicznie! Konie takie realistyczne! I z niecierpliwością czekam na zdjęcia konisia.
    A co do akcesorii, to pomysłowe i dobrze wykanane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta derka jest boska ! Tak samo jak zestaw do lonżowania ... Bardzo mi się podobają oczy koni z rysunku , trochę dziwnie wyszła grzywa ale ja tak w ogóle bym nie narysowała ! Czekam na zdjęcia teko konia z gliny.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super derka! :D Sorry, ze się ostatnio nie odzywałam, ale możesz wejść na mojego photobloga i zrozumiesz... www.photoblog.pl/Tossa15 Masz maila? Raczej masz więc czy mogę adres?
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPRE OBRAZEK! MASZ TALENT!
    Umnie tesz błotko blotko!
    Akcesoria supcio!
    Śliczna derka! Nic nie tszeba zmieniać i pasóje
    do konie! Kantarek tesz ładnny!
    zapraszam do mnie dodałam nowy wpis!
    schleich1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A mam takie zrobiłaś by instrukcje jak zrobić
    ten Zestaw do lonżowania? PRIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ jest boski! A ja nie wiem jak zrobić tyle razy próbowałam i szukałam jekiejś instrukcji! Prosze nie błagammmmmmmmmmm
    zrób instrukcje jak zrobić ten sprzęt do lożowania......................................................................Błagam
    schleich1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałam do Ciebie wiadomość na maila, możesz wejść i odpisać?? Pozdro :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła Ci ta derka (duuuużo ładniejsza od tych schleichowych):)Zestaw też super :P Mam nadzieję, że rysunek wygra konkurs
    Masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną mamy jesień tej zimy :). Któż nie narzeka na brak śniegu w tym roku. Toż to niedługo zaczną się ferie, a tu chyba jeszcze nikt nie ma nawet jednej zimowej sesji ze Schleich.
    Bardzo zgrabniutkie akcesoria, najlepsza jest chyba derka. Jej kolorystyka trochę kojarzy mi się ze świętami :D. Zieleń, czerwień i kratka, jeszcze tylko coś imitujące gałązkę ostrokrzewu i byłaby świąteczna derka jak się patrzy xD.
    Ładny rysunek :3.
    Nie mogę się doczekać zdjęć hopsającego konika, sama nawet jeszcze nie próbowałam takiej pozy, ciekawe jak Ci poszło :].
    Pozdrawiam >:3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Świetnie wyszedł Ci ten rysunek, a figurki, które robiłaś w poprzednich postach są przecudne!!! Również uwielbiam firmę SCHLEICH czy PAPO ;D Dziękuję Ci za to, że podałaś nazwę tej firmy (BREYER), bo te konie widziałam w Budapeszcie, gdy byłam na wakacjach, a nazwę tej firmy zapomniałam ;p Ja również mam bloga (www.werodaktyl.blog.onet.pl), ale nie jest on powiązany ze Schleichami itd. Po prostu lubię szyć i robić coś ręcznie ;D A Tobie to wychodzi pięknie! Pozdrawiam i zapraszam, jeśli będziesz miała czas ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S.: Dziękuję za miły komentarz na blogu ;] Naprawdę masz talent i to do rysunku, rzeźbiarstwa, szycia, jazdy konnej ;] Ja po prostu uwielbiam Schleichy no i mam nadzieję, że zbiorę ich duuużo :D Super, że Ty też je lubisz :p Miło mi, że spodobała Ci się lalka, wiem, że rzeczy, które robię nie są idealne, ale i tak mam do nich sentyment ^^ Ważne, że zrobione własnoręcznie ;P Również będę tu zaglądać! c:
    [werodaktyl.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super derka i akcesoria! A rysunek świetny! Czekam na zdjęcie konia :] Zapraszam też na mój blog:
    stajniakonischleich-s.blog.onet.pl ( niedawno założyłam tego bloga) =D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna derka i kantar, rysunek też niezły(czyli perfekcyjny).

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Tak przy okazji, widzę, że też jesteś na www.schleich.czo.pl :D Jakby coś mój nick to Beluuu :p Szybko pisz nową notkę! ;)
    [www.werodaktyl.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz talent i do akcesoriów, i do rysunku :) PS. kto jest autorem rysunku w nagłówku ? Jest świetny :D
    Zachęcam do czytania:
    http://namalowany-sims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń