niedziela, 11 grudnia 2011

Koń palomino, Mikołaj i sesja schleich :p

Oj dawno nie pisałam...dawno... Ale wolę dodawać posta żadziej niż dodawać jakieś nudy jakich nikt nie będzie czytał. No ale przejdźmy do rzeczy. :)
6 grudnia przyszedł do mnie Święty Mikołaj. A do was? :p Ja dostałam:
- Kask na konie (mój stary toczek był już zamały...)
- Piękny sweterek z końmi z House'a
- Glinę samoutwardzalną
- I oczywiście słodycze! :p
Już na następny dzień zabrałam się za lepienie konia z gliny i... Wyszedł mi tak. :) Wiem, że jest pełno błędów anatomicznych ale to mój pierwszy więc proszę o wyrozumiałość. Lepienie zajęło mi ok 8 godzin a malowanie 2 godziny. Mam zamiar zrobić dla niego ładny kantarek i muszę jakieś imię wymyślić. :p Niestety jest strasznie niefotogeniczny. :/  Pomalowałam go na izabelowato. Jakoś mi tak pasował na palomino. :) Wielkością zblożony do schleich. Foto:



Jak widać na zdjęciach z ogona wystaje mu drut. Już go odcięłam. :p
Ostatnio robiłam zdjęcia (o 6 rano 0.0) bo chciałam żeby ze szronem na trawie wyszły.
Oto pare na zachętę.


Resztę znajdziecie w mojej galerii-
Na dzisiaj to tyle. :) Na moim blogu pada śnieg. :p A co do nagłówka to robiłam go w Picasa 3 i w Gimp 2. Jestem z niego zadowolona. Pozdrawiam wszystkich!!! Hej!

 

8 komentarzy:

  1. Śliczny Ci wyszedł ten koniś. Anatomia... no, to nie jest AŻ takie ważne. Z przodu trochę traci na uroku, ale za to z profilu jest całkiem-całkiem. Nawet może trochę więcej.
    I gratuluje silnej woli. Wyjść o 6, brrr. Ja to się dopiero z łóżka zwlekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie coś napisałaś! CZekałam i nie mogłam się doczekać!
    Zdjątka bardzo ładne. ;-) Gliniany konik też ładny. Mój pierwszy wyglądał o wiele gorzej. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten konik z gliny ;] I w końcu jesteś ! fajne są te zdjęcia w "oszronionej łące " ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super konik z gliny
    a te zdięcia z oszronionej łonki
    pozdro schleich1.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na bloga mam nową notkę ! http://ferfa515.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog i fotki też są super

    OdpowiedzUsuń
  7. http://schleichs-konie-i-my.blogspot.com/
    Prosy wejdz na mojego bloga. a wogule ladnz konik ladnie pomalowanz ja na swieta dostane gline i tey se konia ulepie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny konik z gliny. Przecudna maść.

    OdpowiedzUsuń