czwartek, 14 lipca 2011

ZAGADKA i zdjęcia

Dawno nie pisałam. Ale po prostu nie miałam czasu... Byłam dzisiaj w akademii rolniczej z moją sąsiadką która ma tam swoją klacz- Kometę i powiedziała że następnym razem będę mogła na niej pojeździć! :) 0.0 ^.^
A co do schleich to jestem mega szczęśliwa bo w końcu udało mi się kupić źrebaczka falabellę. Jest taki słodziutki... Może dodam jakieś fajne zdjęcia następnym razem.
No ale przejdźmy do rzeczy. Mam dla was zagadkę. :p
ZGADNIJCIE CO TO ZA KOŃ:p (co to był za koń przed przeróbką)
PODPOWIEDŹ-PRZEMALOWANY PRZEZE MNIE, Z FIRMY SCHLEICH
Oto zdjęcia:

Zwracajcie uwagę na szczegóły takie jak postawa, płeć... Ten kto zgadnie dostanie ode mnie serdeczne gratulacje i może jeszcze coś... :p

A teraz w końcu dodaję zdjęcia schleich:
Seria- "Z nad Klimkówki"



I tu już nie figurki ale prawdziwe konie (wszystkie mojego autorstwa)
seria-"Oczy"
seria-"Konie"

Mam jeszcze sporo innych zdjęć ale długo się wgrywają więc dodałam te najnowsze. :) Zgadujcie i komentujcie!
Hej!



---------------------------------------------------------------------------

                                          http://www.swinkimorskie.eu/adopcje.php 

15 komentarzy:

  1. piekne zdjecia.Kon wyglada mi na klacz lipicanska,ale to ogier;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina klacz lipicańską, może więc to być wycofany ogier tej rasy, ale ogon mi tu nie pasuje. Przypomina z pyska klacz knabstrupper, ale to ogier. Ja nie umiem go w żaden sposób sklasyfikować, chyba żaden koń schleich nie ma i nie miał takiego ogona przy takim ułożeniu nóg.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest wygięty i przerobiony ogier Achał-Tekiński xD
    Zdjęcia są prześliczne. szczególnie oczka.
    Pozdrawiam =*

    OdpowiedzUsuń
  4. przejrzałam wszystkie konie na schleichtiersammler i doszłam do wniosku, że to chyba żaden z nich. Ewentualnie produkowany w latach 2002-2004 ogier lipicański 13252. No, może to być jeszcze koń elfa.
    Teoria o achał-tekinie wogóle mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdięcia!!!A niektóre poprostu wyglądają
    jak zrobione przez profesjonaliste!Szkoda że niemogę powiedzieć co to za koń, ale powiem tylko tyle że ktoś był bardzo blisko.

    pozdrawiam oda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że ten ogier/wałach był klaczą knabstrupp ;p
    Zdjęcia świetne, szczególnie podobają mi się oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :)
    Zapraszam do mnie na schleich-blog.blog.onet.pl tam jest konkurs na najlepsze zdjęcie konika schleich

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczarowany las !!!! Bylo wtedy super!!! Szczególnie że była wtedy burza xP

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam pojęcia jaki to schleich a zdjęcia bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś, w jakim programie robię avki blogów :P Używam Painta i Photoscape ^^ Mogę ci taki zrobić :)
    Pozdrowionka od kasztanki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwaga czy to jest lipican ogier który był wycofany ??A ty go przemalowałaś sierść miał koloru białego a grzywe żółtą czy złotą ja go akurat mam ale nie przemalowanego !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tak to do mnie mów the horsie99

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz tego ogiera bullyland co ja!(Mojego mama mi przywiozła,jak była jako opiekun w Hiszpanii z projektu Comenius(nie ważne)Możesz mi powiedzieć,co to za konisko(jaka rasa)?

    OdpowiedzUsuń